Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Mitt Telia Premium stängdes ner i lördags?

Mitt Telia Premium stängdes ner i lördags?

Hej,

Jag har ett Telia Premium 12 mån, nov 2011-nov 2012. I lördags slutade det att fungera och var plötsligt ett Free konto?

Går jag in på Spotify My Account så är det ett Free konto.

Enligt Telia och deras hemsida "mina sidor" finns ett Premium konto. Telia har tagit bort mitt konto och åter lagt upp det för att göra en ny aktivering på deras hemsida. När jag försöker aktivera med mobil nr så går det inte pga att det redan är aktverat.

Har talat med Telia >7 gånger och nu senast vill dom att jag ska vända mig till Spotify, men det är ju Telia som är min leverantör och som jag köper tjänsten av och då måste det väl också vara Telia som ska lösa problemet?

Det måste ju vara något knas med kommunikationen mellan Telia och Spotify när det gäller mitt konto.

Hälsningar

Peter Anderson

Reply
3 Replies

Hände mig också nu under helgen, blir väl till att stå i butiken och gorma imorgon.

Happened to me now as well. Interface between Telia and Spotify is 'buggy'. Why would Telia remove an account I am still paying. They do not allow me to pay a few kronors less but I need to take thi s hit??

Ask Telia to close your account. Activate you account next day. Telia and Spotify servers do their updates during the night.

/Peter A

Suggested posts