Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Ciao, da qualche mese a questa parte, quando mi collego al wifi di casa con l'iPad Air 2, Spotify non riesce ad andare on line. Le altre app funzionano tutte, in internet navigo tranquillamente tramite safari, su youtube riesco a vedere i video e riesco a vedere anche la NOW TV di Sky. L'unico che non funziona è SPOTIFY. Ho provato disinstallare e reinstallare l'app, riavviare l'iPad. Le ho provate tutte e ho seguito anche i consigli postati su altri thread. Nessuna soluzione sembra risolvere il problema. Pare più un problema di programmazione dell'App. Sto pagando un servizio che non riesco ad usare.
Se utilizzo il mio iPhone 6 col wifi, tutto funziona correttamente, quindi il problema non è da imputare nemmeno al modem. Con l'iPad Air 2 invece non funziona nulla.
Vi chiedo di risolvere questo problema fastidiossimo. Fino a qualche mese non avevo di questi problemi, ma ora sì.
Come potete vedere: segnale pieno col Wi-Fi!