Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Estou cancelando minha assinatura pela segunda vez. Na primeira cancelei devido ao som ser muito baixo mesmo com os fones de ouvidos, em comparação com o Deezer a diferença é gritante. Peguei uma promoção boa e na segunda vez estou cancelando mais uma vez devido aos mesmos motivos do som baixo. É frustante pegar um álbum e não conseguir ouvir como eu gostaria em um ônibus por exemplo. Não é o meu celular, nem meus fones de ouvido, por que repito ... a diferença de som é gritante no Deezer que tem até uma funcionalidade de Dolby Atmos, e até da própria google play. Enfim... Um excelente app, com ótimas playlists, ótimas ferramentes, simples, funcional etc... pecando naquilo que devia dar o melhor. ( Aparelho usado Lenovo Vibe)
Solved! Go to Solution.