Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
J'ai des fichies locaux que j'utilise dans des playlist que je crée depuis l'application PC (Windows 7) et met en téléchargement
Même en respectant à la lettre la procedure pour synchroniser ces playlists (même réseau Wi-Fi etc. https://support.spotify.com/mc/using_spotify/playlists/listen-to-local-files/), tous les fichiers qui n'existent pas déjà sur Spotify apparaissent en grisé dans l'application Androïd (Samsung S4 mini sur Android 5.1.1 cyanogenmod, fichiers sur la carte SD) et ne se téléchargent pas.
J'ai désinstaller l'app et l'ai réinstaller et ça n'a rien changé.
Je suis bien connecté avec le même compte, les modifications (nom de playlist par exemple) fait sur l'application desktop apparaissent dans l'app Androïd.
J'ai besoin de ces playlist pour donner mes cours de fitness, ça devient une urgence.