Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Hej Spotify!
Allt har funkat fint med mitt konto i flera år. För ett par veckor sedan skaffade jag ett nytt bankkort. Fattade först inte varför Spotify slutade att fungera. Loggade sedan in och bytte betalningsuppgifter. Inget hände. Tror att jag kanske råkade skapa ett till konto eller göra något annat konstigt när jag återigen skrev in de nya kortuppgifterna för att få det att fungera. Nu kommer jag in men alla mina spellistor är borta. Betalningen verkar också ha dragits 2 gånger från mitt bankkort. Hoppas ni kan titta på mitt konto och se vad som är fel. Vad behöver ni för uppgifter av mig för att lösa detta?
Mvh,