Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Bonjour tout le monde,
Dans l'appli Android Spotify, quand je diffuse sur mes enceintes Sonos, la plupart des options de Préférences sont grisés (il est précisé "non disponible pour l'instant") alors qu'elles sont bien toutes disponibles quand je diffuse sur mon téléphone.
Je ne peux donc pas modifier le fondu enchainé, la qualité audio et le partage.
Mes enceintes sont pourtant bien connectées à Spotify car depuis l'application du PC, le problème ne se présente pas quand je diffuse sur Sonos.
Je précise que j'ai bien un abonnement Premium.
Est-ce que quelqu'un sait d'où vient le problème ?
Un grand merci par avance !