Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Hallo,
ich nutze Spotify (Premium Account) vorwiegend über die App mit meinem Samsung Galaxy A3 (2017) im Auto. Seit einigen Tagen treten folgende Probleme auf:
Songs werden ohne Ton abgespielt, bzw. wenn überhaupt ein paar Takte Musik ertönen, springt Spotify sofort auf Pause.
Die Bluetoothverbindung funktioniert tadellos. Spotify-Cache wurde gelöscht, App wurde bereits neu installiert. Tipps aus anderen Foren wie "Akkuverbrauch des Handys optimieren" ets. brachten keine Abhilfe.
Über Anregungen zur Abhilfe wäre ich sehr dankbar!
Viele Grüße
Axel