Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Plan
Premium
Country
Germany
Device
Samsung A7
Operating System
Android
My Question or Issue
Hallo,
Sorry dass ich in deutsch schreibe. Ich habe Spotify Familien Premium und habe als einziger das Problem, dass wenn ich auf ein Album der drei ??? gehe, dass es nicht geladen wird. Ich sehe die ganze Zeit einen schwarzen Bildschirm. Am Anfang hat eine neu Installation geholfen, dann konnte ich schnell das Album laden und downloaden und direkt abspielen. Es hat mir dann immer unten angezeigt, dass ich das als letztes gehört habe und ich konnte es abspielen. Das Album hat aber nicht geladen. Wenn ich jetzt drauf gehe sehe ich nur einen schwarzen Bildschirm wie nichts geladen wird.
Hoffe ihr könnt mir helfen.