Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Plan
Free/Premium
Country
Deutschland
Device
PC
Operating System
Windows 10
My Question or Issue
Hallo,
seit einigen Tagen verbindet sich Spotify nicht mehr vom PC über das Chromecast built-in mit meinem Onkyo AV Receiver. Ich habe nichts an den beiden Geräten verändert und der Receiver wird immer noch angezeigt. Wo die Verbindung noch funktioniert hatte wurde sie nur sehr langsam hergestellt. Allerdings funktionierte sie dann.
Ich habe inzwischen den WLan Adapter Treiber gelöscht und neu installiert. Dann habe ich den PC vollständig heruntergefahren um alle Treiber neu laden zu lassen, aber es hat beides nicht geholfen.
Ich kann mir nicht erklären wo das Problem jetzt liegt und hoffe hier auf Antworten.