Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Hey Angela! Welkom bij de community!
Hmm... dat klinkt raar! Kan je toevallig wel inloggen op deze pagina?
Hey @Harry121! Welkom bijj de community!
Dat is niet fijn! Spotify kan een kijkje achter de schermen nemen. Je kan hier contact met ze opnemen. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.
Fijne dag nog! 🙂
Hey @madonnetta! Welkom bij de community!
Dat is niet de bedoeling! Op welk apparaat probeer je in te loggen? Laat het me weten!
Fijn weekend! 🙂
Ik heb ik 2014 een tijdelijk gratis account genomen, maar dit verder niet verlengd.
Nu wil ik graag een premium account nemen met hetzelfde email adres als in 2014, maar ik kan steeds niet inloggen.
Als ik me wil registreren wordt aangegeven dat mijn mailadres al in gebruik is.
Als ik me wil aanmelden met Facebook, dan krijg ik de foutcode 404.
Als ik op 'wachtwoord vergeten' druk, dan krijg ik de melding: Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op <a href="http://www.facebook.com" target=" blank">facebook.com</a>.
Ik heb nu een nieuw tijdelijk mailadres en account gemaakt om jullie een bericht te kunnen sturen.
Kunnen jullie me aangeven hoe ik kan inloggen met mijn eigen e-mailadres (waarmee ik het tijdelijke account heb gemaakt in 2014)?
groet, Jeroen
Hey @jrnbouwmann! Bedankt voor je bericht.
Ik help je graag verder, zou je misschien een screenshot kunnen sturen van de 404 foutmelding die je ziet als je probeert in te loggen met Facebook? Ook kan het inloggen met een andere browser helpen. Laat me weten hoe het gaat! 🙂
Fijne dag nog!
Hey Jeroen!
Ik kan de afbeeldingen die je hebt toegevoegd niet zien, zou je ze misschien nog een keer kunnen proberen te versturen. En even om het zeker te weten, je hebt een oud account, dat je ooit hebt aangemaakt met Facebook, dat je nu wilt upgraden naar Premium maar wanneer je probeert in te loggen lukt dat niet. Laat het me weten!
Fijne dag! 🙂
Hey @jrnbouwmann!
Alright, Spotify kan je oude account sluiten en je e-mail adres vrijgeven. Je kan ze een berichtje sturen op Facebook of Twitter op @SpotifyCares (Engels) of je kan ze hier een e-mail sturen (Nederlands en Engels). Laat het me weten als er nog iets anders is waarmee ik je kan helpen! 🙂
Fijne dag nog!
Hey @jrnbouwmann!
Ik zie dat je contact hebt gehad met Spotify Support. Goed om te horen, dat alles is opgelost. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! 🙂
Fijn weekend alvast!
Hoi,
Ik heb doe mee aan premium voor family en ik heb de app op mijn mobiel maar ik was opeens uitgelogd en ik kan niet meer inloggen. Ik heb al 3x een nieuw wachtwoord aangemaakt maar dat werkt ook niet en dan krijg ik de foutcode 404 en met Facebook lukt het ook niet.
Groet, Wies
@Ingrid wrote:
Hoi, ik kan niet inloggen, ik krijg als antwoord dat mijn gegevens al bekend zijn bij jullie maar ik kan dus niet inloggen.
Ik kan niet inloggen in de app. Ik heb mijn wachtwoord verandert en dan word je vanzelf ingelogd op safari (iphone). Ik kan dus wel inloggen op safari maar niet op de spotify-app. Ik kan dus geen muziek luisteren waar ik iedere maand voor betaal, wat ik overigens voor deze maand echt niet doe als het niet geregeld wordt.
Hey there you, Yeah, you! 😁 Welcome - we're glad you joined the Spotify Community! While you here, let's have a fun game and get…