Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Buongiorno a tutti,
sono passato da qualche mese da un altro provider di musica a spotify family, mi sto accorgendo che un buon 90% delle volte sia a me che a gli altri membri della mia famiglia all'apertura dell'applicazione, sia Android che Windows, per una decina buona di secondi rimane in offline e dopo qualche minuto di ascolto, magari facendo zapping fra le varie canzoni, l'app android non da più la possibiltà di cercare canzoni, allora occorre chiudere l'applicazione e riaprirla... dovendo sempre aspettare una quindicina di secondi prima di essere online.
Questo problema lo abbiamo sia in Wi-Fi (150Mbps) che in 4G.
Grazie in anticipo se qulacuno può darmi la soluzione...
Plan
Premium Family
Country
Italia
Device
Della Laitude E6330/OnePlus 6/Samsung S7/Huawei P8 Lite
Operating System
(iOS 10, Android Oreo, Windows 10,etc.)
My Question or Issue