Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Problemi di accesso

Problemi di accesso

Buonasera, ho cominciato a usufruire dei vostri servizi in italia, dopodiché mi sono trasferito per motivi famigliari alle Mauritius, mio paese d'origine. Inizialmente spotify funzionava ma dopo un paio di settimane, all'accesso dell'applicazione nel mio dispositivo android mi ha cominciato a dire che se volevo continuare ad ascoltare spotify dovevo farvi sapere dove ero diretto. Così sono andato nel sito ufficiale spotify, ho eseguito l'accesso e mi sono recato nelle impostazioni del mio account per cambiare il paese dove sono residente, arrivato alla voce "paese" cliccando non mi spunta altro che "Italia" e non riesco a cambiare il paese nel mio account e di conseguenza non posso più usufruire ai vostri servizi. Così ho deciso di contattare il supporto e vedere se voi potete aiutarmi a risolvere il mio problema. 

Spero di esser stato abbastanza chiaro con la descrizione del problema, vi ringrazzio in anticipo, cordiali saluti.

Reply
3 Replies

Ho lo stesso problema, sono in Germania stamattina andava, adesso non piu, mi dice piaciuta la prova, e niente non riesco ad accedere hai trovato qualcosa tu

Good news!

Spotify is now available in Mauritius

You can read more information about Spotify's launch in new markets in this news article: Spotify Expands International Footprint, Bringing Audio to 80+ New Markets

MattSudaSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Spotify is now available in Mauritius. Earlier it was listed on the website and then removed but it appears to be fully available now. Sorry for the confusion earlier.

You can read more information about Spotify's launch in new markets in this news article:

Spotify Expands International Footprint, Bringing Audio to 80+ New Markets

MattSudaSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

Suggested posts