Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Ativar o pagamento da assinatura via pix

Ativar o pagamento da assinatura via pix

Ultimamente estamos tendo um meio mais ágil e eficaz de pagamento de assinaturas e contas, o PIX está em alta demanda e a facilidade que temos hoje com esta forma de quitação de débitos e assinaturas de aplicativos está ajudando e deixando a vida de muita gente mais fácil. 

A maioria assim como eu que sou usuária deste aplicativo excelente, tem a necessidade muitas vezes de usar essa forma de pagamento devido as vezes o cartão não suprir a demanda de gastos do mês ou não tem mais como usar o cartão devido ajustes financeiros e etc... Fazendo com que a assinatura entre em atraso devido a falta de opção de um cartão ou via pagamento por boleto.

Deixo aqui o meu sincero pedido em nome de todos que desejam esta forma de pagamento, para que vocês pensem com carinho nesta ideia e proposta que uma usuária assídua está enviando. 

Por favor ativem o pagamento via PIX!

Desde já agradeço pela oportunidade de expressão.

Reply
2 Replies

Hey there @KakauPF,

Thanks for posting in the Community and welcome. 

We hope you don't mind us moving your post out of the ideas section to one of our Help boards as it fits better here. We hope you don't mind us answering in English as this is the official language of the forum.

That being said, we’d like you to know that this is already a payment option for users in Brazil. You can read more about it in this article.

We'd like you to know that we value every piece of feedback you share with us; but our Ideas board is to help us receive new product and feature suggestions that will allow us to improve our app and service for everyone. We can’t influence ideas that involve third-party services. You can read more about our Ideas board and how it works here.

Hope this clears things up. If you have any questions or need a hand with anything else, we're always a post away.

AlejaRModerator
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate an answer, maybe give it a Like.

Não estou conseguindo pagar minha contar no Pix ?

Suggested posts