Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

[eng/fr]Loved tracks wont play if done via audio command (Google assiant, Bixby, etc...)

[eng/fr]Loved tracks wont play if done via audio command (Google assiant, Bixby, etc...)

Plan

Premium

Country

France

Device

Samsung Galaxy Note 10

Operating System

Android 12

My Question or Issue

Hello,

I'm trying to establish a routine for my phone to launch my loved tracks, starting from the first one then going in order, with a vocal command (Bixby preferably). Problem is "Loved tracks" (the original name of the Spotify playlist) as a playlist is not recognized. I have to say "play music on Spotify" to have it start. However it starts in shuffle even if a music is just paused with the app opened.

Bonjour,

J'essaie de faire une routine pour que mon téléphone lance mes Titres likés, dans l'ordre en commençant du début, avec une commande vocale (de préférence Bixby). Le problème est que la playlist "Titre likés" (l'originale de Spotify n'est pas reconnue comme une playlist (et Spotify lance alors une chanson avec "title" et "like" dans le titre). Pour qu'elle se lance je dois dire "joue de la musique sur Spotify" et encore car elle se lance alors en aléatoire, même avec une musique en pause et l'application ouverte

Reply
0 Replies

Suggested posts