Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

me cobraro algo que no tengo conocimiento, spotify stockholm swe, que es?

me cobraro algo que no tengo conocimiento, spotify stockholm swe, que es?

hace dias me viene apareciendo un intento de cobro de un supuesto" spotify stockholm swe" en ningún momento accedí a que eso sucediera, ya que yo no soy quien paga spotify, consumo música desde la plataforma pero yo no pago y menos con la tarjeta que se efectuó el pago
Reply
5 Replies

¡Hola!

Gracias por contactarte con Spotify Community.

Puedes revisar en tu cuenta el tipo de suscripción que tienes. Si no tienes un plan Premium y estás recibiendo cobros, te sugiero contactarte con el equipo de soporte de Spotify aquí.

Espero te puedan ayudar a encontrar una solución para los cobros.

Avísame si tienes otras dudas.

Anyk17

A mí me están cobrando a mi factura de servicio de celular att y no tengo servicio de premium

Hola,

Gracias por comentar en Spotify Community.

En este caso, te sugiero ponerte en contacto con tu operador de celular para reportar el cargo no reconocido. 

Cuéntame si tienes alguna pregunta adicional.

Anyk17

No entiendo,  ami me aparece el exacto mismo cobro en una tarjeta que nunca use para nada. Puede ser que alguien me este usando la tarjeta o es un cobro extraño?

Hi @Marto2

Thank you for reaching out and letting us know. We hope you don't mind us replying in English as that is the forums official language.

If you are receiving unrecognized charges from Spotify and you are not a Premium user, we advise you to reach out to your bank and look into this as your card may be compromised. If you are a Premium user, we would suggest double checking your account details from the Account Overview page. Within you can find under the Payment menu - Saved payment cards, where you will see if a card is linked to your profile.

Hope this helps,

MartinModerator
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate an answer, maybe give it a "Like".
Are you new to the Community? Take a moment to introduce yourself!

Suggested posts