Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

12 meses de espera

12 meses de espera

Eu estava num plano familiar com minha irmã, mas como agora ela se mudou e teve que colocar outro endereço, eu gostaria de entrar no plano familiar da minha mãe. Infelizmente diz que não é possível pois terei que esperar 12 meses para entrar em outro plano novamente. Isso é um absurdo! Terei que pagar um plano individual enquanto há vaga na família da minha mãe?

Reply
4 Replies

Hey @cacto,

Welcome to the Community and thanks for reaching out. I hope you don't mind me replying in English.

Plan members can only change plans once every 12 months, I'm afraid, so if you get this error message you won't be able to join another Family plan until the lock expires. You can find other plans you're eligible for here.

Take care.

YordanModerator
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate an answer, maybe give it a "Like".
Are you new to the Community? Take a moment to introduce yourself!

Firstly, it's okay to be in English.

Secondly, I know it's not an error message. I just think waiting 12 months is absurd. Again, in the meantime should I pay for an individual plan for myself?? It is unacceptable.

pois é.... eu estava em um plano familia, o cartao foi clonado e ai cancelaram o plano... a mesma familia refez o plano e agora eu nao consigo entrar 

mas pelo que eu entendi, nao é 12 meses a partir do dia que voce saiu, mas do dia que voce entrou no plano anterior que estava. tipo, voce nao pode trocar de plano dentro de um ano, mas se voce estiver em um plano por mais de 12 meses e sair, pode entrar em outro sem problema

Esta regra de 12 meses não faz qualquer sentido. É apenas uma forma de ganhar mais dinheiro com o desconhecimento das pessoas. Não consigo juntar a minha filha ao meu plano por um motivo semelhante. Os monopólios promovem esta falta de respeito.

Suggested posts