Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Premium Student

Get help verifying your Student Discount.

Start a topic

Forum Posts

Solved!! Verification unsuccessful as voucher already used

PlanPremiumCountryUnited Kingdom Device(iPhone 7, Macbook Pro late 2016)Operating System(iOS) My Question or IssueI have tried to change my subscription to student and verify through ShearId but it says it has been unsuccessful due to the voucher alr...

• Newbie
  • rdeluva7
  • Visitor
  • 23830 Views
  • 17 replies
  • 0 likes
  • Premium for Students
  • 23830 Views
  • 17 replies
  • 0 likes

Spotify para estudantes

Eu tentei fazer o upgrade para o Spotify estudante. Recebi um email para finalizar a compra e fui redirecionada a uma url inexistente. O valor da assinatura para estudante e 10 reais (não sei a origem desse valor??!!) já cairam no meu cartão mas a as...

• Newbie
  • Eu tentei fazer o upgrade para o Spotify estudante. Recebi um email para finalizar a compra e fui redirecionada a uma url inexistente. O valor da assinatura para estudante e 10 reais (não sei a orige...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 197 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 197 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Documento estudante não enviado

Eu fiz a assinatura de estudande e no momento não estava com o compravante de estudante. Como proceder para envio do documento para comprovação? Obrigado

• Casual Listener
  • Eu fiz a assinatura de estudande e no momento não estava com o compravante de estudante. Como proceder para envio do documento para comprovação?   Obrigado
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 297 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 297 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Zniżka studencka

Niedawno założyłem konto na spotify. Tydzień temu wysłałem formularz dotyczący identyfikacji statusu studenta. Jaki jest czas oczekiwania na konto premium dla studentów?

• Newbie
  • Niedawno założyłem konto na spotify. Tydzień temu wysłałem formularz dotyczący identyfikacji statusu studenta. Jaki jest czas oczekiwania na konto premium dla studentów?
  • 398 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 398 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

No puedo quitar modo aletorio en mi cuenta de estudiante.

Me aparece un recuadro que indica que esa es una función de cuenta premium. Mi pregunta es, ¿no puedo quitar el modo aleatorio por qué no es una opción en la cuenta para estudiante o es un error?También me aparece el mismo recuadro después de haber d...

• Newbie
  • Me aparece un recuadro que indica que esa es una función de cuenta premium. Mi pregunta es, ¿no puedo quitar el modo aleatorio por qué no es una opción en la cuenta para estudiante o es un error? ...
  • 472 Views
  • 0 replies
  • 1 likes
  • 472 Views
  • 0 replies
  • 1 likes

Student Discount

What do you do if you enter your college name, and it says "we cannot verify you are a student there" ...

• Newbie
  • What do you do if you enter your college name, and it says "we cannot verify you are a student there" ... 
  • Maxim
  • Spotify Star
  • 281 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 281 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

student discount

I am currelty studying at university of kent, i was student premium until a month ago when i run out of money from my card. I have the money again now and i'm trying to apply through the student discount again but it says that i am not elegible

• Newbie
  • I am currelty studying at university of kent, i was student premium until a month ago when i run out of money from my card. I have the money again now and i'm trying to apply through the student disc...
  • 219 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 219 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Student discount removed and family premium applied

Hello, I have just noticed that for the last 2 months Spotify has been charging me £14.99 for my subscription. I originally had a student discount so was only paying £4.99 a month. I recieved no email telling me that my student discount may have expi...

• Casual Listener
  • Hello,   I have just noticed that for the last 2 months Spotify has been charging me £14.99 for my subscription. I originally had a student discount so was only paying £4.99 a month. I recieve...
  • 439 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • uk
    UNiDAYS
  • 439 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Pagamento attivo senza servizio

Stavo effettuando la registrazione premium con l'account per studenti. Una volta inseriti i dati della carta, il server mi chiedeva i dati scolastici ma io ho dovuto mettere via il telefono per tornare a lavoro un attimo. Ora mi ritrovo senza aver co...

• Newbie
  • Stavo effettuando la registrazione premium con l'account per studenti. Una volta inseriti i dati della carta, il server mi chiedeva i dati scolastici ma io ho dovuto mettere via il telefono per torna...
  • 234 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 234 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Student discount

I sent a university student ID to apply for the student discount because they could not verify that I was a student. I submitted this a couple weeks ago and nothing has been said in return?What should I do?

• Newbie
  • I sent a university student ID to apply for the student discount because they could not verify that I was a student. I submitted this a couple weeks ago and nothing has been said in return? What s...
  • 253 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 253 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Desconto estudante

Estou tentando de todas as formas conseguir o desconto de estudante, mas logo que mando a foto da minha declação de estudante, eles não aceitam, e como sou bolsista não tenho como enviar fotos de boleto ou coisas do tipo, Alguém pode me dizer o que p...

• Newbie
  • Estou tentando de todas as formas conseguir o desconto de estudante, mas logo que mando a foto da minha declação de estudante, eles não aceitam, e como sou bolsista não tenho como enviar fotos de bol...
  • Viriroj
  • Casual Listener
  • 337 Views
  • 2 replies
  • 1 likes
  • 337 Views
  • 2 replies
  • 1 likes

Country

Im student in Bulgaria but i couldnt chose because Bulgaria doesn't have can you help me

• Newbie
  • Im student in Bulgaria but i couldnt chose because Bulgaria doesn't have can you help me
  • Maxim
  • Spotify Star
  • 234 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 234 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Confirm student status for discount

How do you get this confirmed? It is telling me it cannot confirm that I am a student and my school is on the list.

• Newbie
  • How do you get this confirmed? It is telling me it cannot confirm that I am a student and my school is on the list.
  • 192 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 192 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

I come from EU, but I am going to study in US. - How to pay?

Hi! I am just trying to start my subscription again, however, I was thinking about I will use student discount, as I am going to study in the US. (School starts in 10 days)My Spotify account was originally made in the Czech Republic, but the subscrip...

• Newbie
  • Hi!   I am just trying to start my subscription again, however, I was thinking about I will use student discount, as I am going to study in the US. (School starts in 10 days) My Spotify accou...
  • Maxim
  • Spotify Star
  • 177 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 177 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

Subscripcion premium universitario

Hola, ya envié la documentación de verificación si soy estudiante universitario o no, pero aún no me llega ningún corre a mi email... Desearía saber que hacer para poder recibir dicho email.Gracias.

• Newbie
  • Hola, ya envié la documentación de verificación si soy estudiante universitario o no, pero aún no me llega ningún corre a mi email... Desearía saber que hacer para poder recibir dicho email. Graci...
  • 183 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 183 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Cobrança ao mudar de premium para universitário

Cadastrei o cartão e automaticamente foi debitado na minha conta 8,50 porém eu não consegui acessar o site sheer id ele não carregou no meu celular e fui tentar recarregar a página ele me pediu pra fazer todo o processo de novo e colocar o cartão de ...

• Newbie
  • Cadastrei o cartão e automaticamente foi debitado na minha conta 8,50 porém eu não consegui acessar o site sheer id ele não carregou no meu celular e fui tentar recarregar a página ele me pediu pra f...
  • 155 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 155 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Descuento para estudiantes y cobro como premium

Hola hoy realice el pago para la suscripcion premium, pero queria realizar primero por estudiante, al ver que mi universidad no esta en la lista, entonces opte por pagar premiun, pero al ver la tarjeta realizo los 2 cobros. Que puedo hacer en este ca...

• Newbie
  • Hola hoy realice el pago para la suscripcion premium, pero queria realizar primero por estudiante, al ver que mi universidad no esta en la lista, entonces opte por pagar premiun, pero al ver la tarje...
  • 194 Views
  • 0 replies
  • 0 likes
  • 194 Views
  • 0 replies
  • 0 likes

Superuser Contribution PLAN DESCUENTO UNIVERSITARIO

No aparece mi universidad (ESIC) en la lista de universidades del plan de descuento para universitarios, y si no puedo seleccionarlo no me pueden aplicar el descuento. ¿Hay alguna solución?. Gracias.

• Newbie
  • No aparece mi universidad (ESIC) en la lista de universidades del plan de descuento para universitarios, y si no puedo seleccionarlo no me pueden aplicar el descuento. ¿Hay alguna solución?.   ...
  • 13429942
  • Newbie
  • 782 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 782 Views
  • 3 replies
  • 0 likes

Spotify estudante.

Tentei subscrever o spotify student, introduzi os dados de pagamento do qual foi "retirado" o valo da subscrição e enviei o comprovativo em como sou estudante. Já me enviaram um mail em resposta dizer que tinha sido aprovado e tem a opção de terminar...

• Newbie
  • Tentei subscrever o spotify student, introduzi os dados de pagamento do qual foi "retirado" o valo da subscrição e enviei o comprovativo em como sou estudante. Já me enviaram um mail em resposta dize...
  • Bittencourt
  • Spotify Star
  • 241 Views
  • 1 replies
  • 0 likes
  • 241 Views
  • 1 replies
  • 0 likes

I paid for student discount but not already active

Hi all I'm Andrea from Italy,I've just paid 4,99€ for my premium student discount and my bank account says -4,99€, I gave spotify all of my infos about my university (Università di Roma la Sapienza) that is in the universities list but I haven't stil...

• Casual Listener
  • Hi all I'm Andrea from Italy, I've just paid 4,99€ for my premium student discount and my bank account says -4,99€, I gave spotify all of my infos about my university (Università di Roma la Sapienza...
  • kejt_
  • Community Legend
  • 342 Views
  • 3 replies
  • 0 likes
  • 342 Views
  • 3 replies
  • 0 likes