Announcements

Help Wizard

Step 1

NEXT STEP

FAQs

Please see below the most popular frequently asked questions.

Loading article...

Loading faqs...

VIEW ALL

Ongoing Issues

Please see below the current ongoing issues which are under investigation.

Loading issue...

Loading ongoing issues...

VIEW ALL

Account geblokkeerd

Account geblokkeerd

Beste Spotify,

Al een tijd maak ik gebruik van spotify premium, sinds eergister heb ik de keuze gemaakt om spotify family te nemen. Echter is er nu 14,54 en 9,95 van mijn rekening afgeschreven. Omdat ik niet beschik over beide abbo's heb ik het bedrag van 9,95 voor mijn premium account terug laten boeken. Nu kreeg ik tot mijn spijt een mailtje van jullie dat mijn account is geblokkeerd, niet heel netjes, aangezien ik dus wel 14,99 heb betaald.

Kan iemand mij vertellen waar het mis is gegaan?

Met vriendelijke groet,

Brian
Reply
17 Replies

Hey Brian! Welkom bij de community!

Dat klinkt inderdaad erg raar... Ik zou even contact opnemen met iemand van Spotify, je kan dat doen met dit formulier. Vermeld zoveel mogelijk details, en iemand van Spotify zal binnen 48 uur terug reageren!

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star
Help others find this answer and click "Accept as Solution".
If you appreciate my answer, maybe give me a Like.
Note: I'm not a Spotify employee.

HI,

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem, ik kan niet meer inloggen oid en mijn premium-family leden hebben geen premium meer. Is het inmiddels bij jou opgelost? En hoe?

Gr. Laura

Hey Laura!

Dit klinkt als iets voor het Spotify accounts team. Je kan hier contact met ze opnemen, er zal binnen 48 uur iemand contact op je reageren. Laat het me weten als er nog iets anders is.

Fijne week nog! 🙂 

HuboSpotify Star

Hallo... ik herkende de afschrijving niet op me bank afschrift. En heb het weer terug laten boeken. toen kom er dus achter dat het van spotify was.
Nu wil ik wel betalen.. zodat mijn accoubt weer deblokkeerd wordt.. hoe moet ik dat precies doen ? Gr desmond

Hey @Dessie1989! Welkom bij de community!

Dat klinkt niet goed! Ik zou even contact opnemen met het Spotify Accounts team, zij kunnen je verder helpen. Je kan ze hier een bericht sturen. Er zal iemand reageren binnen 48 uur.

Fijn weekend! 🙂

HuboSpotify Star

Hoi Desmond,

Ik heb exact hetzelfde probleem, maar ik liet het terugboeken in een dronken bui. Nu is mijn hele family account geblokkeerd voor mij en 6 man en spotify reageert al dagen niet op mijn formulier. Is het probleem bij jou al wel verholpen?

Hoi,

Inmiddels al een tijdje gelukkig. Een dag of 2 - 3 later was het weer gefixt. Als je een Twitter account hebt dan kan je het beste via daar met @Spotifycare contact opnemen. Ik heb toen ook een tweet gestuurd en daarna is het verder via de mail besproken.

Succes!

Ik log uit met premium en wil er weer in maar kom alleen maar op me gratis account hoe kom ik nu weer op me premiumaccount. En vind wel dat je niet gewoon even kan bellen om et op te lossen maar moet op deze site me vraag gaan stellen. Wie helpt mij nu weer aan mij premium account van 30€ want hij blijft maar inloggen op mijn gratis account

Hey @KevinvdPloeg! Welkom bij de community!

Dat is niet de bedoeling. Als het goed is, heb je bij je aankoop van Spotify Premium een e-mail gekregen met een 'receipt'. Daar staat je gebruikersnaam in waar je Premium abbonement aan gekoppeld is. Kan je inloggen met die gebruikersnaam? Laat me weten hoe dat gaat!

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star

heey ik heb op dit moment dat ik geen geld over had en met mijn stomme hoofd spotify heb terug geboekt wat niet de bedoeling was nou zie ik dat er wordt gereageert dat ik een formulier moet invullen maar dat wil ook niet echt lukken ik kom niet bij het goede formulier wie zou mij hier bij kunnen helpen waar ik precies heen moet alvast bedankt.

larissa

Hey Larissa!

Maak je niet druk! Je kan hier contact opnemen met Spotify. Als het goed is zullen ze alles in orde maken backstage. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.

Fijne dag nog! 🙂

HuboSpotify Star

Goede avond,
Ik heb nu ook precies het zelfde probleen.
Een paar dagen geleden is mijn spotify geblokeerd en ik zou graag willen weten hoe dit kan. Ik heb laatst wel een terug boeking gedaan mar dit ging perongelijk. Als ik probeer inteloggen geeft die een foutmelding aan dat ik een onjuist wachtwoord of gebruikersnaam gebruik. Ik kan ook niet meer via de site van spotify inloggen om als nog te betallen. Want ik zou heel graag mijn acount terug willen hebben.
Met vriendelijke groet

Cerlina Kaihatu

Hoi Cerlina! Welkom bij de Spotify Community!

Bij een terugboeking blokkeert Spotify automatisch je account. Je kan hier contact opnemen om te vragen of ze je account kunnen deblokkeren. Laat me weten als je nog andere vragen hebt! 🙂

Fijn weekend!

HuboSpotify Star

Hoi Huib,

Ik heb meerdere berichten gestuurd naar al die contact formulieren die jij mensen aanraadt maar ik heb geen bericht mogen ontvangen na '48 uur'. Wat nu????

Hey @jeaninep_! Welkom bij de Community!

Dat is niet de bedoeling. Het klinkt alsof er ergens iets misgaat, zou je misschien contact met Spotify kunnen opnemen via Facebook of Twitter op @SpotifyCares? Laat me weten hoe het gaat! 🙂

Fijne middag!

HuboSpotify Star

Mijn account is ook geblokkeerd, ik heb per ongeluk geklikt op terugboeken omdat ik niet wist door wie het werd afschreven, ik heb het geld nu weer terug gestort een dag geleden, maar mijn account doet het nogsteeds niet, wat nu?

Hey @QuintinDoRosari!

Helaas werkt het niet op die manier. 😞 Je kan Spotify met dit formulier vragen of ze je account kunnen deblokkeren. Als er nog iets anders is wat ik voor je kan doen, laat het me weten! 🙂

Fijne middag!

HuboSpotify Star

Suggested posts