Type in your question below and we'll check to see what answers we can find...
Loading article...
Submitting...
If you couldn't find any answers in the previous step then we need to post your question in the community and wait for someone to respond. You'll be notified when that happens.
Simply add some detail to your question and refine the title if needed, choose the relevant category, then post.
Before we can post your question we need you to quickly make an account (or sign in if you already have one).
Don't worry - it's quick and painless! Just click below, and once you're logged in we'll bring you right back here and post your question. We'll remember what you've already typed in so you won't have to do it again.
Please see below the most popular frequently asked questions.
Loading article...
Loading faqs...
Please see below the current ongoing issues which are under investigation.
Loading issue...
Loading ongoing issues...
Hey Brian! Welkom bij de community!
Dat klinkt inderdaad erg raar... Ik zou even contact opnemen met iemand van Spotify, je kan dat doen met dit formulier. Vermeld zoveel mogelijk details, en iemand van Spotify zal binnen 48 uur terug reageren!
Fijn weekend! 🙂
HI,
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem, ik kan niet meer inloggen oid en mijn premium-family leden hebben geen premium meer. Is het inmiddels bij jou opgelost? En hoe?
Gr. Laura
Hey Laura!
Dit klinkt als iets voor het Spotify accounts team. Je kan hier contact met ze opnemen, er zal binnen 48 uur iemand contact op je reageren. Laat het me weten als er nog iets anders is.
Fijne week nog! 🙂
Hey @Dessie1989! Welkom bij de community!
Dat klinkt niet goed! Ik zou even contact opnemen met het Spotify Accounts team, zij kunnen je verder helpen. Je kan ze hier een bericht sturen. Er zal iemand reageren binnen 48 uur.
Fijn weekend! 🙂
Hoi Desmond,
Ik heb exact hetzelfde probleem, maar ik liet het terugboeken in een dronken bui. Nu is mijn hele family account geblokkeerd voor mij en 6 man en spotify reageert al dagen niet op mijn formulier. Is het probleem bij jou al wel verholpen?
Hey @KevinvdPloeg! Welkom bij de community!
Dat is niet de bedoeling. Als het goed is, heb je bij je aankoop van Spotify Premium een e-mail gekregen met een 'receipt'. Daar staat je gebruikersnaam in waar je Premium abbonement aan gekoppeld is. Kan je inloggen met die gebruikersnaam? Laat me weten hoe dat gaat!
Fijne dag nog! 🙂
heey ik heb op dit moment dat ik geen geld over had en met mijn stomme hoofd spotify heb terug geboekt wat niet de bedoeling was nou zie ik dat er wordt gereageert dat ik een formulier moet invullen maar dat wil ook niet echt lukken ik kom niet bij het goede formulier wie zou mij hier bij kunnen helpen waar ik precies heen moet alvast bedankt.
larissa
Hey Larissa!
Maak je niet druk! Je kan hier contact opnemen met Spotify. Als het goed is zullen ze alles in orde maken backstage. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.
Fijne dag nog! 🙂
Hoi Cerlina! Welkom bij de Spotify Community!
Bij een terugboeking blokkeert Spotify automatisch je account. Je kan hier contact opnemen om te vragen of ze je account kunnen deblokkeren. Laat me weten als je nog andere vragen hebt! 🙂
Fijn weekend!
Hoi Huib,
Ik heb meerdere berichten gestuurd naar al die contact formulieren die jij mensen aanraadt maar ik heb geen bericht mogen ontvangen na '48 uur'. Wat nu????
Hey @jeaninep_! Welkom bij de Community!
Dat is niet de bedoeling. Het klinkt alsof er ergens iets misgaat, zou je misschien contact met Spotify kunnen opnemen via Facebook of Twitter op @SpotifyCares? Laat me weten hoe het gaat! 🙂
Fijne middag!
Hey @QuintinDoRosari!
Helaas werkt het niet op die manier. 😞 Je kan Spotify met dit formulier vragen of ze je account kunnen deblokkeren. Als er nog iets anders is wat ik voor je kan doen, laat het me weten! 🙂
Fijne middag!
Hey there you, Yeah, you! 😁 Welcome - we're glad you joined the Spotify Community! While you here, let's have a fun game and get…